تولید کننده تجهیزات نوری مخصوص رشد گیاه

ایران سان لایت تولید کننده لامپ رشد گیاه

تولید کننده تجهیزات نوری مخصوص رشد گیاه

ایران سان لایت تولید کننده لامپ رشد گیاه

  • ۰
  • ۰

لامپ رشد گیاه ارزان ، یک راهکار بسیار مناسب برای افرادی است که در خانه ها و یا آپارتمان های با نور کم زندگی می کنند و علاقه زیادی به پرورش گیاهان آپارتمانی و نگهداری آنها در منزل دارند.

علاقه به کشت و کار و نگهداری از گیاهان آپارتمانی گوناگون سبب می شود که بسیاری اقدام به خرید انواع و اقسام گل و گیاه آپارتمانی کنند و آنها را بخواهند در منزل خود نگهداری کنند.

اما مشکلی که اینجا است این است که برخی ها بعد از مدتی می بینند که برگ های گیاهان شان زرد شده است یا ظاهر قبلی خود را از حفظ نمی کنند.

یکی از مهمترین عواملی که در زرد شدن برگ گیاهان تاثیر دارد، کمبود نور کافی است.

پس به همین منظور در این مقاله بر آن شدیم تا درباره لامپ رشد گیاه ارزان مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم و تا حدودی مشکل شما را برطرف کنیم.

با توجه به اینکه ممکن است برخی ها متوجه موضوع نور شده باشند، اما چاره ای برای تامین نور کافی نداشته باشند، توصیه می کنیم که به نکاتی که در این محتوا به آن اشاره می شود، دقت کافی داشته باشید.

توصیه اکثر باغبان ها به شما این است که گیاه را در معرض نور کافی قرار بدهید، یا اینکه در برخی از مقالات به شما توصیه می کنند که گیاهان سایه دوست بخرید تا گیاهان با مشکل کمبود نور مواجه نباشند. برخی ها هستند که در خانه های بدون نورگیر و پنجره زندگی می کنند یا اینکه اگر پنجره ای هم دارند، مشکل این است که فضای کافی برای قرار دادن گیاهان در کنار یا نزدیک پنجره ممکن است وجود نداشته باشد. همانطور که خدمتتان عرض کردیم، استفاده از لامپ رشد گیاه  یک توصیه گره گشا برای شما است.

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • مهدی مغاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی